måndag 19 januari 2009

Monday bloody monday

Så var det måndag igen och en ny vecka. Helgen gick snabbt förbi med två kursstarter. Alltid spännande och lite pirrigt att möta nya kursdeltagare och deras förväntningar på kursen.

Måndagen har börjat med besök hos farbror doktorn. Min nacke gör lite för mycket väsen av sig tycker jag, och som tur var höll doktorn med mig. Så den rackaren (nacken, inte doktorn) ska röntgas, och jag ber till Gud att det inte blir en magnetröntgen. Skulle röntga hela mig i en sådan för något år sedan. Det blev ingen röntgen av det, inte ens en påbörjad. När jag åkt in halvvägs i detta rör fick jag en sådan panik att jag inte fick luft. Så de fick raskt köra ut britsen igen. Då skakade jag så i hela kroppen att jag höll på att skaka av den smala britsen. Snacka om shake rattle and roll *asgarv*!!! Ska jag in i en sådan fler gånger bör jag vara nära döden eller i alla fall askalas av någon drog.

1 kommentar:

  1. pappa blev nästan likadan men han fick lugnande och då funkade. Jag är praktiskt taget uppvuxen i sådana så de stör mig inte så mycket (men andra trånga utrymmen gör det) ...=)

    SvaraRadera