måndag 19 januari 2009

Körslaget

Tänker inte se på Körslaget mer, är väldigt sur för att team Wells åkte ut!!! Japp, kalla mig dålig förlorare - gärna det. Men vilka är det som röstar??? Ser de endast till "gulliga" killar eller är de röstande tondöva??? Ja ja det är en tävling där någon riskerar att bli utröstad varje vecka - men varför MIN favoritkör??? Ska jag hädanefter betala licensen så ska det finnas en garanti att den eller de JAG röstar på ska vinna. Ego Girl - precis! Jag gillade Tony i Stjärnor på is - vann han? Nej! Jag gillade Jesper i Stjärnor på is - vann han? Icke sa nicke.

Har jag fel smak - nä så kan det väl inte vara?

1 kommentar:

  1. Jag var enbart glad att Wells åkte ur. Gillar honom inte speciellt, ser hellre att Hanna Hedlund vinner. Men det är väl bra att vi är olika så vi får trevliga diskussioner när vi träffas/kram Boel

    SvaraRadera