onsdag 7 januari 2009

Det visst ni inte om mig...

1. Var hittade du den här listan? Hos Hanna
2. Var är dina föräldrar födda? Mamma i Halmstad och pappa i Unnaryd
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Något olagligt...
4. Vilken är din favoritrestaurang? Fridolfs Krog, Halmstad
5. När badade du i en pool senast? 33 år sedan
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja
7. Hur många barn vill du ha? Jag har två döttrar
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Om man menar valet år 2010 så har jag det ja
10. Vad har du för TV-kanaler? 15-16 st
12. Har du busringt någon gång? Nej
13. Har du fått felparkeringsböter? Ja mitt parkeringstillstånd hade gått ut utan jag märkt det
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? ALDRIG I LIVET!!!15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Torremolinos, Spanien
16. Har du en egen trädgård? Ja tack och lov
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Gamla tecknade Disney
18. Kan du alla orden i nationalsången? Nja nej tror inte det, men jag kan en annan variant av den...
19. Badkar eller duschkabin? Badkar
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Forrest Gump på tv
21. Favoritpizza? Med gorgonzola
22. Chips eller popcorn? Popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift endast läppglans
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej varför skulle jag det????
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? HAHAHAHA nej
26. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Med Sambon, Lillebror och hans kompis och vi åt lax allihop
28. Favoritchoklad? Gärna någon med hög kakaohalt och lite "finare"
29. När röstade du senast? Riksdagsvalet 2006
30. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja med Ronja
32. Är du bra på matlagning? Ja det tror jag, min sambo och mina barn har överlevt
33. Klarar du att tanka själv? Nej av förklarliga skäl...
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej
35. Pepsi eller Coca Cola? Cola om jag måste välja
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Bara kläder för att visa mig i en speciell situation
37. Vad var det senaste du handlade? Ja det var en bra fråga...
38. Har du kräkts offentligt? Nej
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Eftersom jag redan har det ena får jag välja det andra =O)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, har själv drabbats några gånger
41. Har du ringt något betalnummer? Tror inte det
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min pappa
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej men en snygg koslick framme i pannan
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Någon mesigt
46. Vad har du i din väska? Plånbok, almenacka, parkeringstillståndet, pennor, visitkort, läppglans, nässpray, extra medicin, måttband och säkert lite till
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Väl i sängen klappar jag om hundar och katt och läser en stund
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag fick byta Rallylydnadskursen till senare kurs i vår samt att jag får börja körlektionerna på travet nästa vecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar