onsdag 4 februari 2009

Celebert besök

Gårdagens eftermiddag tillbringades utomhus med Blivande servicehunden Q och hans matte. Det blåste mycket snålt. Med sig hade matte sin Tidigare servicehund M, det blev ett glatt återseende. För mig är Tidigare servicehund M väldigt speciell precis som hans matte - de var mitt första ekipage som genom sin examen gjorde mig till Service- och Signalhundsinstruktör.

Vi avslutade med fika hemma hos mig. Mina små hundar tyckte grabbarna var lite väl stora. Tiffany bara går unden när de närmar sig, fast hon var lite intresserad av farbror M. Unge herr Q är lite burdus ännu i sitt umgänge med flickor så han fick vara. Hilka visade ALLA sina 42 tänder för både farbror M och Unge herr Q, likheten med en mops var slående, d v s nosen försvann... Hon lät även som en gammal hederlig HD motorcykel så fort de kom nära eller tittade på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar