onsdag 2 mars 2011

Oh What A Night!

Ja det kan man ju säga efter denna natten... Har vaknat sovit vaknat sovit vaknat i all oändligthet tills jag tröttnade och gick upp halv sju. Haft mycket värk i natt men försökt att härda ut utan extra medicin. Till slut insåg jag att det var bättre att kliva upp och ta morgonmedicinen, Jag skrämde livet ur Sambon med. Han vaknade och JAG LÅG INTE I SÄNGEN!!! Han hittade mig vid datorn, för var skulle jag annars hamna om jag inte kan sova??? Sambon sa att han blev orolig när jag inte låg på min vanliga plats vid denna tidpunkt. Ja det betyder väl att jag betyder något för honom? Eller :O)

Nu har jag snart jobbat med min arbetsträning en HEL månad (peppar peppar...) utan att vara sjuk. Helt fantastiskt!!! Även om kroppen säger Hörru vi stannar hemma idag, så säger hjärnan Pallra dig iväg - vila kan du göra i graven! Jag har mer och mer börjat lyssna på hjärnan. Men helt ärligt så blir jag väldans trött vissa dagar och kroppen är vig som ett kylskåp! Kall som en frys blir jag med, vi har SVINKALLT på jobbet! Tröttnade till slut och tog med en termometer, just den natten och morgonen var det bara några få minusgrader ute, och då hade vi + 17 grader inne. Alla sitter med jackor på, handskar har en del haft. En del går ut i köket och kurar vid elementen där det är riktigt varmt. Och så förstod jag inte varför kroppen nästan vägrade när jag skulle in i bilen efter jobbets slut... Jobbet är Halmstads svar på Jukkasjärvis ishotell ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar