onsdag 2 mars 2011

Tävla eller inte tävla

Längtar så till vi kan tävla igen, jag och Tiffen, men någonstans får jag inte till känslan och viljan. På ren svenska: jag får inte tummen ur... Det kalla vädret gör mig inte motiverad att träna. Även om jag hyr in mig i ridhus är det så förbaskat kallt ändå. Vet bara inte hur jag ska hitta motivationen. Tiffen har motivation det ser jag på henne, och tur är väl det =O). Det är så svårt att träna hemma eftersom Hilka blir helt tokig och skäller, piper, skriker, gnyr när hon hör att vi tränar. Det hjälper inte ens att Sambon försöker sig på att träna henne samtidigt. Och Tiffen blir väldigt störd om Hilka får vara med oss - det funkar inte.

Vi har i alla fall tränat snabba lägganden denna veckan, får se det som första stegen mot nästa tävling =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar