fredag 18 mars 2011

Sjukling, snö och seans

Jaha då var det dags igen för en ny släng av förkylning med halsont, feber och huvudvärk. Blir så trött på det, det tar så lång tid innan kroppen blir "frisk" igen. Å andra sidan kan jag ju ligga i sängen och läsa när jag orkar. Drar vi ner persiennerna så går det bra, annars gör det himla ont i huvudet. Gnäll gnäll gnäll.

Fick en mindre chock i går kväll när jag kikade ut i trädgården, det hade snöat mer än en decimeter på bara några timmar! Det var väldigt vackert med snön som låg på trädet och buskarna, men det blir ju så blött när det smälter! Ska ju tävla den 9 april, och på deras planer brukar det vara ganska blött, dränering är inte riktigt OK. Hoppas det blir varmt nu så det hinner torka upp, det är lite läskigt att köra omkring och bli blöt långt upp på armarna =O(. Sen orkar inte motorerna på rullen heller, min skräck är att de ska lägga av under en tävling!

I helgen ska jag på seans med vännen Lena hos min ena dotter. Det blir intressant, och jag vet fortfarande inte om jag tror på det... Har varit med om några underliga händelser i mitt liv, men vet inte varför och vem. Jag tar det faktiskt inte så allvarligt utan ser det som något intressant som man inte alltid kan förklara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar