söndag 11 april 2010

VI GJORDE DET ÄNTLIGEN!!!

Tiffany med sina priser
Vadå? Vad har vi gjort??? TAGIT VÅRT 1:a PRIS I LYDNADSKLASS I!!!

Tiffen var så duktig i går! Visst blev det en del slarv vid avsluten men vi fick ihop 178,5 poäng ändå!!! Vi har harvat 1:ans moment i över två år och tävlat i klass I i ganska exakt ett år. Detta var vår sjätte tävling i 1:an. Det ska bli helt underbart att få börja träna momenten i 2:an, det är jag helt säker på att Tiffen gillar också.

Äras dem som äras bör: Sussi och Jenny, som hela tiden stått bakom mig när jag varit nära på att lägga ned projektet tävlingslydnad hur många gånger som helst. Sussi är min vän och träningskompis som nu håller på med 3:ans moment tillsammans med sin underbara Himbi, groenendal. Jenny min coach och magister (ja hon är faktiskt magister) som hela tiden har trott på oss (hm det säger hon i alla fall), som hela tiden peppat, tjatat, fått mig att fundera och tänka på det här med träning. Tack för ALL hjälp, ni stod ut med mig när jag mådde som allra sämst också!
Sussi och Himbi



3 kommentarer:

  1. Än en gång - superdupermegagrattis till er fantastiskt duktiga tjejer!!!

    Och tack för de gulliga orden!:-) Jag menar definitivt det jag säger - du och Tiffen kommer att komma precis så långt ni vill!!!

    SvaraRadera
  2. Typiskt Matte att glömma att skriva med oss andra. Jag vill framföra mina varmaste gratulationer. Och du Tiffy - är du singel?

    Vänligen /I-or

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS!!!
    Till mina vänner Marie och Tiffany!
    Ni är så bra!

    SvaraRadera