onsdag 7 april 2010

Jenny-dos!!!

Vilken härlig dag idag! 15 grader varmt i mer eller mindre full sol. Visst, vinden var lite kylig men idag märks att våren i alla fall är på G.

Tillbringade eftermiddagen hos Jenny Wibäck (vår magister) på tävlingslydnadskurs. Gårdagens träning på Oskarströms BK var allt annat än munter både för mig och Tiffen. Idag är en annan dag... Tiffen jobbade villigt med mig hela tiden utan att få för sig att vägra ta ett enda steg!!! Lite slarv blev det här och där men totalt sett är jag jättenöjd med henne och mig själv =O). Det kan man väl få vara??? Helsköna människor och hundar var med i gänget och jag blev bara så himla GLAD av hela situationen. Jenny är enormt duktig på att ta fram det där lilla som är speciellt för just mig och min hund (och hos alla andra med). Sedan peppar hon hon både mig och min hund så vi faktiskt tror vi är duktiga *fniss*. Ska träna i morgon med innan lördagens tävling, och med mycket kul belöningar på oväntande ställen. Skulle behöva ha en "Jenny-dos" minst en gång i månaden för att hålla modet och träningsglädjen uppe. Och går det bra med träningen blir hela jag LYCKLIG =O).

Var ute i trädgården och mixtrade med kameran i förmiddags, här är våra fina julrosor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar