fredag 23 april 2010

Mycket med det tekniska...

Sista veckan har jag blivit uppringd av Glocalnet och Tele 2 samt "påhoppad" av Phone House. Resultat: Uppgradering fr 2 Mb till 8 Mb på datorn (har ej kommit än...) för mindre summa som jag betalar idag, Tele 2 erbjöd 300:- i ringpott på vanliga telefonen och tog bort min röstbrevlåda som ändå bara fungerar när den vill och allt skulle bli något billigare. Phone House erbjöd ny telefon, Sony Ericsson gjord av pet-flaskor, och kollade upp om jag använde hela min ringpott jag har nu. Den sänkte vi eftersom jag aldrig utnyttjade den... Och abonnemanget blev billigare än det jag har nu.

Ska bli kul att se hur mycket jag sparar på dessa erbjudanden. Misstänksam som jag är tror jag alltid att jag till sist alltid blir lurad. Nya telefonen har kommit och ska hämtas i morgon. Tele 2 fixar allt utan att jag behöver göra något medan Glocalnet ska skicka programvara. Det ser jag inte fram emot, det brukar sluta med att jag får ringa Glocalnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar