lördag 21 mars 2009

JIIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

idag har jag klarat kör- och teoriprovet för kopparmärket på Travet. Med en ny ponny vid namn Pernilla, shettis. En dam som var snäll men hade bestämda åsikter på farthållning, riktning och på vilken sida man går förbi lampor... Trots att jag missade ena gången jag skulle köra upp på plankan så blev jag godkänd. Fröken Linn tyckte t o m att jag körde bättre än förra provet. Kul att köra någon annan än min favorit Kontrig! Måste ju få mer erfarenhet av olika hästar så klart!

Och nu siktar jag in mig på bronsmärket!

3 kommentarer:

  1. Hej Marie. Du är inte dålig som kan allt detta med häst. Men jag vet att du är en kämpe så det är kanske inte så konstigt.Är du lika bra på att spela på hästar så kanske man kan få ett gott råd ibland.Jag som spelar emellan åt. Ha de GOTT och hälsa man och BÄGGE TJEJERNA

    Kram Åke

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är !!!!!!!!
    Vad skoj att prova ny pålle !!
    du kommer ta alla märken i ett nafs och snart är det bara licensen kvar.
    Vi ses på onsdag på kursen, vi klickar för fullt.
    Nu har vi varit hoss vetrinären och fått medicin och de har skickat odling på hennes lilla öra med så vi är säkra på att få rätt medicin.
    Idag (läs sön) har jag varit inne och köpt ett nytt träns till Mon Ami också som du måste se Jättefint med blingbling.

    Kraaaaaaamar madde

    SvaraRadera
  3. Grattis! är duktig du! Nu väntar jag bara på att få läsa om din dröm att du ridit med.
    du är välkommen med småflickorna ut en dag snart!

    kram Linda

    SvaraRadera