onsdag 11 mars 2009

Anmäld till lydnadsprov...

Ja så har jag gjort det! Anmält mig och lilla Tiffen till lydnadsprov klass I. Vi är inte på långa vägar klara men ska lägga på en rem nu och försöka träna så mycket vi bara har lust och ork till.
Mitt mål med tävlingen: Gå ut och få känna på känslan av att tävla, bli kommenderad och att se hur Tiffany reagerar på den situationen.

Är jag inte 100 % säker (vem kan egentligen vara det?) på att hon klarar platsliggningen avstår vi från den för att inte störa de andra. Det pirrar redan i magen men jag ser fram emot det!

1 kommentar:

  1. Det bästa man kan göra, är att anmäla sig till en "tävling" och tänka att man inte riktigt är redo för det, all nervositet som sprider sig flera veckor innan man ska visa upp sig.

    Alla hemska tankar som sprider sig inombords, tänk allt som kan hända... men utav en konstig anledning så går allt rätt när det väl stundar sig.

    Man kanske inte gör ett lysande resultat men all oro man känt innan har gjort att båda har kunnat förbereda sig.

    Sekunderna innan man går in på "banan" vill man dö,men väl inne så kommer man ihåg varför man gör det..Varför man älskar att tävla.

    Lycka till, när det väl är dax. Kram

    SvaraRadera