fredag 13 mars 2009

Fredagsfunderingar

Äntligen är allt som vanligt hos oss igen! Hundarna är piggelin till max och har inga som helst besvär av såren längre. Det var en riktig pärs för oss alla med kastreringen, och jag vet fortfarande inte om det var så lyckat att ta bägge två samtidigt. Nu gick det bra tack vare att Hilka inte brydde sig om såret. Sambon fick leka lyftkran och lyfta hundarna upp och ner i sängen, soffor m m.
I eftermiddag ska jag göra en attack i garderoben och ta bort kläder som jag inte passar i rent färgmässigt. Men alla min blåjeans behåller jag!!! Det viktigaste är vilken färg man har närmst ansiktet sas det. Och mina Gudrun-kläder kan jag inte skiljas från. Jag får ha dem under fleecetröjor och annat så ingen stör sig =O). Faktum är att jag ser med lite andra ögon efter min färganalys, nu kan jag se om någon inte har "rätt" färg...
Helgens övningar:
Planeringsmöte på Regnbågen med Lärjungen lördag förmiddag, Aktiveringskursen ska förberedas. Det tar säkert så lång tid att vi måste både ha en nyttig fralla och sedan liten tårtbit för blodsockret så vi orkar planera lite till.
Söndag förmiddag ska jag ha kurs i Vallås Centrum, hoppas på bra väder!
Söndag eftermiddag är det träning med vännen S på bruks, vi ska tävla om några veckor!
Under eftermiddagen ska en av Döttrarna hämtas också på stationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar