onsdag 27 oktober 2010

Regn regn och regn

Skönt att sitta inne och kura idag. Hundarna vill inte ens gå ut för att kissa. Och vi har inte hjärta att med våld få ut dem. De rastades två gånger i morse så de har varit ute idag (bäst att säga så jag inte blir anmäld).

Idag kör vi fjärrdirigeringar runt om i huset. Jag testade en gång genom att viska, huliganen Hilka kommer annars och fördärvar för Tiffen, det gick jätte bra. Nästa gång när Tiffen satte och lade sig fattade Hilka direkt! Snacka om att lära sig snabbt!!!

Jag tror vi kan få till en apportering med om jag kan få apporten att gå lite snett *FNISS*. Med tanke på hur jag brukar kasta så blir det inte så svårt. För ett par träningar sedan kastade jag apportbocken n ä s t a n på min stackars kompis Sussie, som sprang undan... Kastar jag med lite vinkel kan jag nog få den genom hallen, vardagsrummet och in i sovrummet =O)

Hipp hurra nästa onsdag är det medlemsdag på MQ med 20% rabatt för medlemmar. Sambon frågade om jag ville ha hans kort!!! Snällt va! Vet inte riktigt varför han erbjöd det men något ligger säkert bakom ;O).

Nu ska jag och Tiffen träna platsliggning. I sängen =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar