torsdag 28 oktober 2010

Ännu mer regn...


Idag har jag varit på Blomsterlandet och köpt gravdekorationer till mormor och morfars grav samt till mors och fars. Hade det inte varit för att det formligen vräkte ner regn hade jag nog inte köpt några. Trista trista trista... Men jag hittade ovanstående, fast i svart betong, till mormor och morfar. Sedan ett hjärtformat av mossa till mor och far, samt ett större arrangemang till farmor och farfar (mina syskons). Så det ska väl bli fint i år igen!
Sambon är iväg och ska köpa golv och tapeter till sovrummet. Nej vi ska inte starta idag, först ska ALLT ut ur sovrummet... Bara det gör mig matt. Men det blir fint när det blir klart!

1 kommentar:

  1. 5 hund-ringar insatta till dig för blommor mm :)
    KRAM!!!!! Det blir ju såååå fint :) Tänk vad glada de ska bli :))))

    SvaraRadera