lördag 3 november 2007

Sjukt...

Tyvärr blev det ingen utställning för Tiffany eftersom jag däckades av feber och halsont dagen innan. Så istället för en resa till Växjö blev det sängen för mig - och som den snälla kompis hon är - även för Tiffany! Som snällt låg och höll matte sällskap i sängen.

Har nu suttit en halvtimma för att försöka få inställningarna att fungera så jag kan få kommentarer. Snälla Maria lovade hjälpa mig... Jag har väl tryckt på någon knapp jag inte borde...

Träningen med Tiffany har legat helt nere de sista dagarna både pga mitt halsonda samt Mollys knuta - luften gick ur mig.

Dagens kurs hölls i mycket styv kuling (i vindbyarna nästan storm) - gick inte att prata i motvind upptäckte jag :O). Kursdeltagarna kämpade tappert på i blåsten med övningarna. Alla klarade inkallningen trots att jag lockade med härligt doftande vitlökssalami!

Planerar en resa med mina assistenter till julmarknaden på Liseberg i december. Satt och läste menyer på de olika restauranterna så jag nästan började dregla... Känns avlägset med julmarknad när det är sol och över 10 grader varmt!

1 kommentar:

  1. Sådärja...du fick ju till det med kommentarerna! Tack för igår:) Det var en jättetrött Grynet jag fick med mig hem..hon sov hela eftermiddagen!! Ha det så gott - vi ses!

    Maria

    SvaraRadera