torsdag 8 november 2007

Fortsättning hemsidor, fiskelycka och lite annat

Idag har Sambon tillbringat dagen till sjöss, nämligen på en fiskeskuta i Öresund norr om Kronborgs slott (dvs norr om Helsingör). Fiskelyckan blev god - elva rödspättor, en skrubba och tre sandskäddor! Mums! Sambon fick även en krok i fingret, som drogs ut av skepparen på plats.

Molly knatar stoiskt runt med sin skärm, ute slipper hon den. Såret ser ut att läkas bra. Sambon har tänkt ta hennes stygn, det gjorde han med Ronjas. Vad han inte tänker på är att Molly har hetare temperament, fler stygn och större TÄNDER! Återkommer med hur det går...

Fortsatt med hemsidan idag. För att vara novis är jag lite mallig över den, eller dom ska jag säga.

Till er som tror att man måste ha en blogg här för att kunna skriva kommentarer kan jag säga: Det behövs absolut inte! Man kan skriva som Anonym, då går det fram till mig för att godkänna/avvisa. Så var den dåliga ursäkten bortsopad :O)

Ikväll blir det kamning av liten havanais, men det vet hon inte om. Den lilla damen ligger i sin bur, med dörren öppen, jämte mig och datorn och snusar så gott efter kvällsmaten.

2 kommentarer:

  1. goa Marie tack för dina värmande kommentarer på min blogg!hur man scrappar sin man ....det tar vi mellan 4 ögon *ler*!!! va' härligt det lät med fisketuren - rödspätta är för himla gott:)

    kramat Mija & CO

    SvaraRadera
  2. De låter gott med all fisk. Robban får passa sig så inte han får kroken någon annanstans;)
    Hoppas kammningen av Tiffy gick bra. Har gått i´genom flera hundar idag. Ha en trevlig helg
    Många kramar Annika

    SvaraRadera