onsdag 7 november 2007

Hemsida och lyckad operation!

Idag är jag väldigt glad och väldigt lättad! Äntligen har jag fått mina hemsidor att fungera med bilderna! Har nästan fått hjärtattack och magsår (nej jag överdriver inte!) i mina försök att få det hela att fungera. Planeringen för vårens kurser måste läggas ut och program kopieras och skickas ut, hemsidan har hängt som ett svart moln över mig. Tack alla som hjälpt mig att hitta felen och lösningarna!

Mollys operation i går gick bra, hon gillar skärmen måttligt men står ut med lidande min. Nu väntar vi på besked om det var en god- eller elakartad tumör, jag tror på det första eftersom allt såg fint ut.

Tiffany har idag lekt med en kompis i samma storlek och ålder, Alice heter den lilla tjejen! Varför har man inte kameran med sig alltid! De var underbart busiga bägge två! Kisserundan blev en kort tur bara eftersom Tiffany ansåg sig färdigrastad och bara lade sig ner med en bestämd min: Gå du om du vill - jag stannar här och vilar mig! Fast när matte lade ner kopplet och gick därifrån tog det inte många sekunder innan hon var vid min sidan igen...

1 kommentar:

  1. Hej svejs
    Kul att läsa lite om Din envetna hund , men hon gör som hon vill .
    jag skämtar lite , men det är roligt att läsa om Era äventyr, detta blir inte sista gången Du får besök av mig
    I-M

    SvaraRadera