lördag 21 augusti 2010

Vänner

Tänk vilka underbara vänner jag har! Man kan vara precis hur glad eller ledsen tillsammans med dem och slippa sätta upp ett ansikte man egentligen inte har. Tack snälla Sussi och Janne för dagens hundträning! Jag var så nära att inte åka, livet är jobbigt nu som ni vet. Men jag ville inte svika, och det ångrade jag inte. Så fort jag kom på plan med er kändes allt lite lättare och jag fick annat att tänka på =O). Sen kom några andra bruksbekanta och de kändes bara bra att prata med dem med. Tack Sussi och Janne, ni är underbara människor och jag är innerligt tacksam för att jag får vara vän med er!

1 kommentar:

  1. Hej Marie!
    Tack så mycket för det du skrev!Det värmer!
    Vi tycker mycket om er också.Är så glad att vi har fått lära känna er.Man kan prata med er om allt,man kan gråta ut man kan skratta tillsammans .Vilka vänner vi har!!!!
    Kramar Sussie och Janne

    SvaraRadera