söndag 22 augusti 2010

Datanörd???

Nej men nästan fastväxt vid datorn denna helgen. Tur jag tränade Tiffany i går tillsammans med Sussi och Janne samt fikade. Annars hade jag haft väldigt dåligt samvete idag. Eftersom ens kompis har blivit skitduktig på att göra sin hemsida har jag fått tillbaka gnistan för att pyssla med min egen. Helt ärligt: min kompis kan ju inte ha snyggare och mer innehållsrik än min! Eller hur? ;O)

Alltså måste man sitta i timmar vid datorn och testa mönster, färger, texter o s v. Ja ja. idag har jag suttit här för att inte sova. Nej det är ingen dålig ursäkt tyvärr sant. Hade väldigt ont i morse och tog min dundermedicin, vilken gjorde att jag somnade nästan vid frukosten och det bar av raka vägen till sängen. Sedan sov jag bort halva dan... Och för att inte somna efter lunchen satte jag mig vid tangentbordet. Det funkar faktiskt - jag har inte somnat ännu =O).

Sambon skickade jag att köpa jord så jag kan plantera min små skyddslingar jag fick med mig från Öland. Bästa att plantera dem innan Sambon kommer med någon kommentar *fniss*!

1 kommentar:

  1. Din sida är jättefin vännen :)
    Hoppas du känner dig bättre idag.
    Kram på er båda två !! // Madde

    SvaraRadera