fredag 20 augusti 2010

KRYSS I TAKET!!!!

Snacka om bättre sent än aldrig! Nu har jag fyllt i mina ansökningshandlingar angående nytt bilstöd. Det är bara ett ÅR försenat. Ja det är kämpigt att fylla i det och ännu kämpigare blir det när Fk fått papperna, sen ska Vägverket (eller vad de nu heter) kolla upp mig och mina behov av anpassningar. Sedan ska Fk fatta beslut. Har jag tur är pengarna inte slut där och då kan jag skaffa bilen. Är pengarna slut hos Fk (vilket är vanligast!!!) får jag vänta med bilbyte till nästa år... OM jag skulle ha tur och få bilstöd m m OCH pengarna finns ska då bilen beställas och inköpas. Ytterligare väntan i någon månad. Sedan ska den iväg på anpassning, där går ett par månader till.

Ni fattar kanske varför jag drar mig för att dra igång det hela??????? Nu har jag lagt ansökan på lådan i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar