fredag 11 september 2009

LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG

Vilken underbar dag jag hade i går! Det blev häst för hela slanten hela dagen. Jag kan knappt tro att det är sant! Jag visste inte om jag skulle knipa mig i armen eller gråta av glädje när jag körde Birke i skogen! Att själv kunna ta sig ut på en skogspromenad var en härlig känsla! Madde var med och gav en hjälpande hand när jag behövde det, vilket är en trygghet! Så småningom ska jag klara mig själv är det tänkt. Vädret var bara så härligt, det luktade gott i skogen och jag rastade både Assistenten och hennes hund =O). Dessutom fick jag mig en liten tur i snabbare tempo än trav när en travare plötsligt dök upp bakom mig. Alla, inklusive Birke, såg travaren utom jag...

Eftermiddagen tillbringades på Travet, dax för veckans lektion! Fick köra Neptun som jag tycker mycket om. Han knatade på med mig och Assistenten i kärran. Jag vet inte om vi var för tunga eller vad det var, men vi lyckades få punka på vagnen. Det blev att i sakta mak ta sig tillbaka till stallet...

Önskar jag kunde spara denna dagen i en burk eller något liknande...

1 kommentar:

  1. Jag looooovar att nästa gång ska jag vara tyst...attans vad jag babblar (som vanligt iofs)
    Kram på dig :)

    SvaraRadera