söndag 13 september 2009

Ja visst

frågade jag Polisen som bötfällde Sambon om man kunde betala direkt och om de tog kort =O). Mina barn tycker detta är så otroligt PINSAMT, medan jag tycker att jag var rolig =O). Poliserna skrattade FAKTISKT åt det, även de har säkert fått frågan förr. Yngsta barnet säger att man inte får skoja med Polisen. Nähä, men det gör jag ändå - om det är "rätt" sorts Poliser. De är väl människor de med, och kan man muntra upp dem lite så är väl det bra? De ser allt för mycket elände ändå.

Fått städat lite på kontoret idag. Tack vare att jag inte kunde vare sig maila eller skörda mina grönsaker på FarmVille (Facebook). Blev så frustrerad över detta (snacka om i-landsproblem) att jag i rena ilskan började plocka med alla papper.

Nu är jag tillbaka 25-28 år igen - tvättar nedkissade kläder åt pappa. Förra gången var det barnens, cirkeln är sluten kan man kanske säga. Det måste kännas oerhört förnedrande för min pappa, jag har inga problem med det - å andra sidan skulle jag inte vilja att min pappa skötte min smutstvätt...

1 kommentar:

  1. Men naw,kunde du inte sitta vid Farmville...haha rätt åt dig,du är alldeles för beroende av den där skiten!!!=o)Kram Hille

    SvaraRadera