onsdag 31 december 2008

Vinterkräksjuka, Gott slut och Gott Nytt År!

När jag idag skulle besöka min pappa på lasarettet var hans korridor isolerad p g a vinterkräksjuka. Min modiga Yngsta dotter traskade in till honom, man fick gå in på egen risk, och skulle hälsa från oss. Min pappa tog sig med hjälp av rullatorn till dörren där vi fick kommunicera från varsin sida glasdörren. Sista gången jag hade maginfluensa tog det tre månader innan jag var helt återställd så jag tar inga risker! Vi önskade varandra Gott Nytt År och fick trycka våra händer mot varandra på rutan - det kändes riktigt rörande! Men det var skönt att se sin pappa uppe på benen igen! Och nu hoppas jag innerligt att han slipper bli sjuk av vinterkräksjukan utöver de besvär han redan har.

Till alla läsare av min blogg vill jag önska ett riktigt bra 2009!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar