onsdag 6 januari 2010

Köket

Idag har jag skickat en ansökan om hjälp att göra om vårt kök. efter sista anpassningen ser det för hemskt ut. Ju längre tiden går desto mer vantrivs jag i det! Vi ska inte ha ett kök som är anpassat för mig eftersom jag inte arbetar i det numera, däremot behöver det vara en bra arbetsmiljö för mina assistenter. Jag vet inte hur stor chans jag har att Simon och Tomas förbarmar sig över mitt fula kök, men har man inte försökt så finns ju inte en chans.

Anpassningen är gjord av en firma som kommunen anlitat, jag hade aldrig i världen tillåtit anpassningen om jag vetat hur slarvigt den skulle bli gjord!!! Jag hade mina misstankar redan före, de lyssnade inte ens på vad jag hade för behov. Så det blev fel redan från starten. Sedan gjorde de en massa fel som bara inte fick hända...

Får jag hjälp med köket blir det fest =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar