söndag 10 januari 2010

2009-listan

som jag snodde hos Hanna

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja för några veckor var jag "hästägare", dvs jag skulle ha hand om en ponny för körning.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Brukar inte ge nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, de flesta är för gamla haha haha...
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov!
5. Vilka länder besökte du?
England
6. Vad fick dig att må bra?
Bakom sulkyn på en ponny och när jag tävlat lydnad med Tiffany.
7. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, ett 1:a pris i lydn klass I så vi kan fortsätta till klass II. Momenten i I:an börjar bli tråkiga...
8. Vad var din största framgång 2009?
Att starta med Tiffany på lydnadsprov.
9. Största misstaget?
Att inte ha kommit igång med att skaffa ny bil.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte sjukare än vanligt.
11. Bästa köpet?
Flygbiljetterna till mina barns resa till London.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mitt hår (färgning speciellt).
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få vara med barnen två dagar i London, det glömmer jag aldrig!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Fairytale med den söte norrmannen Alexander.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare faktiskt med viss hjälp =O)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute och gått med Tiffany...
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn (FB och FV).
18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt med familjen i olika omgångar.
19. Blev du kär i år?
Nja i en hund men det räknas väl inte...
20. Favoritprogram på TV?
Morden i Midsomer.
21. Bästa boken du läste i år?
Har läst många bra böcker men en bok jag kommer att komma ihåg är Guernseys litteratur- och potatisskalspajsällskap - en underbar bok!
22. Största musikaliska upptäckten?
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En make-up lektion på Make Up store.
24. Något du önskade dig men inte fick?
Nej.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Kommer inte ihåg, tror jag firade den en annan dag med Sambon och barnen.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om mina barn mått bra...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vadå stil =O).
29. De bästa nya människorna du träffade (lärde känna)?
Lärde känna min träningskompis lite mer och hon betyder mycket för mig.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Skulle väl vara lille Alexander då (barnarov).
31. Vem saknade du?
Ronja

1 kommentar:

  1. Men nu blev jag ledsen..... jag trodde att du räknade mig som vän? Tänkte på ditt svar på fråga 3. Nädå jag tar inte så illa upp... är ju inte lätt att minnas allt när du inte ens fått träffa lilla fröken som i dag firar ett halv år. kram Linda

    SvaraRadera