fredag 23 juli 2010

Ryggskott

fick jag i morse. En enda liten högervridning - pang och så fanns det där. Ont? Ja! Mycket? Ja!!! Trots stark värkpilla (blir lite lullig) ONT! Skulle fotografera Maddes valpar innan de åker till sina nya hem. Får bli till helgen.

Legat på solsängen i em och läst samt slumrat till lite. Vaknade och såg en lustig uppdelning: Skrålis (katt) låg nedanför mig, Tiffany låg i min rulle jämte mig. Sambon satt i Baden baden i skuggan: Tigris (katt) låg nedanför honom och Hilka låg på rampen jämte dem. Snacka om mina och dina djur i detta huset! Och det är definitivt inte VI människor som gjort valen =O).

Varit duktig i två dagar nu, ringt upp dem som sökt mig samt svarat i telefon. Vissa dagar är det bara NEJ JAG TAR DET INTE!!! Och nu fick jag flera trevliga samtal. Det tar sig sa brandmannen och hällde fotogen på elden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar