måndag 26 juli 2010

Rekord?

Idag tror jag att jag satte rekord i träning med Tiffen... Vi var med Sussi & co i Falkenberg och tränade. Och vi var borta i fyra timmar inkl körningen. OK nej vi tränade inte hela tiden!!! Vi mjukstartade med en rastningsrunda med djurkyrkogården jämte oss. Sedan följde träning och träning innan vi tog en fikapaus. Till sist blev det lite mer träning innan vi packade ihop och åkte hem. Ja vi hann med balansen på agilityplanen med. Och vi hann med att prata vilket är jätteviktigt, inte bara om träning utan om annat med. Jag har aldrig haft några träningskompisar när jag tränat mina andra tre hundar, så jag är van att helt köra mitt eget race. Det är absolut trevligare med sällskap =O) !!!

Ryggskottet har flugit sin kos, men så har jag också varit mycket stilla i helgen! VÄLDIGT stilla. Det blev ingen valpfotografering hos Madde, de åker till sina nya människor idag. Det har varit så roligt att följa Alices valpar, jag var ju med vid deras tillblivelse... Att sedan få se dem utvecklas för varje gång jag varit där har varit väldigt intressant. Och att få snusa på dem är underbart! De luktar så himla gott!!! Om jag velat ha en? Nej faktiskt inte även om valpen Isak tyckte väldigt mycket om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar