söndag 16 november 2008

Fortsatt kattkaos, kurser och antisexklädsel

Morgonens frukost blev en kopia på fikat häromdagen! Jag tror Sambon tog ner katter från köksbordet i samma takt som någon smått hysterisk hip hop låt! Så jag har nu bestämt att vi tar våra smörgåsar till köksbänken, tar fram smör, pålägg m m och gör smörgåsarna klara där. Då slipper vi tre snabba hala katter som vill äta ost (gör väl bara möss?), limpa (jo det är jämt kanter bortnaggade på brödet numera) samt pålägg.

I helgen har jag haft två kurser "bara", tack och lov slapp vi regn!!! Tack alla härliga "kursare" som ger så mycket energi till mig =O)!

Ja så var det det här med antisexklädsel då... Upplyste Sambon att jag skulle ta mig ett hett bad i eftermiddag. Ögonen började hoppfullt tindra på Sambon och han ser fram emot en väldoftande kvinna i sängen i kväll säger han. Och vad kommer ut ur badrummet efter en timma tror ni? En väldoftande kvinna (schampo, duschtvål, deodorant och lite Armani-luktegott) jo det är det - haha men hur ser hon då ut??? Lååååångt nattlinne, gråa långkalsonger, varma goa väl använda sockar och en noppig gammal fleecetröja... Snacka om sexdödarklädsel =O) - MEN JAG LUKTAR GOTT ;O) (ja jag veeeet - man kan släcka ljuset!)

2 kommentarer:

  1. Underbar anti-sexklädsel!! Ungefär som det där med "tvätt-trosor" hahaha

    SvaraRadera
  2. Hittade "Hundcoachen" på tv4+'s hemsida. Under övrigt kan du läsa om hans "tänk" http://www.ziegerkamp.com/

    SvaraRadera