tisdag 17 januari 2012

Nytt år - nya mål - nya krafter!

Varit borta från bloggandet vääääldigt länge. Nu känner jag att det är dax för det igen. Om inte annat för att redogöra för vår årliga semle-test, vilken vi redan har påbörjat.

Mina mål för våren:
- träna och tävla med Tiffany i lydnadsklass II och ta ett förstapris så vi kan gå vidare till klass III
- träffa vänner jag inte träffat på länge, fika eller promenader
- minska i vikt
- försöka få praktik, jobb eller starta upp med min firma igek
- inte fastna i olika spel på Facebook, på mobilen m m. Obs! Det är inga pengar inblandade!

Tja det får räcka ett tag, viktigast är att komma igång med Tiffeloppan och hennes träning. Det ska bli kul och det tror jag att hon kommer tycka med. Och så ska jag försöka hoppa i bingen tidigare på kvållarna. Ska ju snart bli mormor och måste ju ha krafter till min nya roll

4 kommentarer:

  1. Heeeej igen, Marie skoj att du är tillbaka i bloggvärlden.Jag får väl ta mig tillbaka dit jag med. Är du fast i farmville igen? Har totalt tappat intresset och vill inte ha det tillbaka igen./Kram till mormorskapet. Dt är betungande mest för plånboken/KramBoel

    SvaraRadera
  2. Mysigt att läsa dina texter igen!:) Ser fram emot att hänga här i fortsättningen med!:) Kramis Hille

    SvaraRadera
  3. Jag tycker verkligen du ska starta upp ditt företag igen, sådana som du behövs i hundvärlden! Kom till oss i Örkelljunga o kör lite kul kurser vet jag :), här finns ingen som kör klickerkurser! Bruks har något litet men det är inte på det sättet de lär ut på valpkurser tex. Kör hårt! Lycka till! Du är bäst! Vi ses! Kram!!!!

    SvaraRadera