lördag 21 januari 2012

Håkan Ljugholts fall

Ja Marita Ulvskog sa så i en intervju tidigare idag, en felsägning som blev riktigt skoj med tanke på lögnen Juholt presenterade för någon vecka sedan vid Folk och Försvar. Även om jag inte är sosse så trodde jag faktiskt på honom när han blev vald förra året som den nye ledaren för sossarna. Men ack vad lurad jag blev! Och besviken. Nu önskar jag bara att socialdemokraterna får arbetsro och att focus läggs på partiprogrammet, oppositionspolitiken och framåtskridandet. Dags för lite modernisering = bort med gubbväldet bl a.

1 kommentar:

  1. Jag har inte trott en sekund på honom. Och då menar jag inte utifrån lögner utan som person o partiledare. Ja sossarna har ett väldigt gediget arbete som behöver göras. Känns som med HBK ... att de måste ner en division och skapa ett nytt lag teamanda mål vision o mission. Undrar just vem de ska ha som affischpojke denna gång ; ). Bodström är ju snygg.. men väl för smart för att leda kollegor som slängde ut honom härom året ; ). De har sååå fin kamrat och laganda där.... Alla ska med. Hrm!! Men inte Bodström, Sahlin o Juholt. Och den person jag hyser störst respekt för.. Margot Wallström är som jag... trött på tjafs o lägger fokus på Världen. Fast jag behöver inte bry mig ... för jag ska ändå inte rösta på det partiet ; ).

    SvaraRadera