onsdag 8 december 2010

Varmt godis till vovven...

Min sambo är för söt ibland! Skulle träna hund i går och han frågade vilket godis jag skulle ha, de fick bli köttbullar som redan låg i kylskåpet. Jag plockade ihop träningsgrejorna (det är mycket man ska ha med sig!) och tog ut köttbullarna ur kylen. Men de var varma! Min första tanke var att kylen gått sönder! Rusade ut i köket och slet upp kylskåpsdörren, allt var kallt som det ska vara. Hur 17 kunde köttbullarna vara VARMA??? Jo sambon hade mikrat dem för att Tiffen inte skulle få kallt godis nu när det var så kallt ute... Vad säger man? Inte mycket men jag blev varm i hjärtat =O)

2 kommentarer:

  1. Vad gulligt :) Hoppas Tiffen uppskattade det.

    SvaraRadera
  2. Naw, det är ju väl att Husse tänker på Tiffany när du tvingar ut henne för att träna i denna kylan. Tänk dig själv att ligga i frost naaaken, kakan! ;)

    SvaraRadera