tisdag 21 december 2010

Paketen

börjar trilla ner. Idag kom lampan från Ellos, stackars Sambon traskade ner till ICA och hämtade det i -16 grader! Jag bad honom inte att göra det, tyckte det kunde vänta tills i morgon. Sambon bakar mincepaj så vi har inte packat upp den ännu. Hoppas den är fin!

Idag kom också julklapparna till Maddes killar. Madde fick INTE se, hon får vänta till julafton när de packar upp dem. Men de var jättefina och det var snabb leverans, vilket jag tackar för!!!

Har också fått besked att hundarnas julklappar har lämnat Stockholmstrakten. De hade fått tag på en tröja jag beställt till Hilka till slut. Och det gläder mig det med! Ska bli kul att se om storleken stämmer... I så fall ska jag shoppa mer! De var bra i pris, jag har kollat, och varit trevliga att ha att göra med.

Så nu ska här slås in julklappar för glatta livet =O)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar