tisdag 14 december 2010

Ont...

Ingen bra dag för Lempe! Men tackar min assistent som fixat gardintyg till sovrummet, det förgyller min dag. Ett snyggt "skrynkligt" chokladbrunt tyg. Åh vad fint det kommer att bli =O). Till det ska jag ha guldfärgade tofsar. En ny gardinstång inköptes med för 35:-, vilket fynd! En i mörk mässing, himla tjusigt. Och så hittade jag min önskelampa på Ellos, golvlampa 110 cm hög och brun. Ska bara övertala Sambon att vi behöver denna lampa för att rummet ska bli perfekt, dessutom är det 40 % rabatt =O). Han är visserligen skåning men en gnutta småländskt blod finns nog med.

Nu saknas att nytt överkast samt kuddfodral. Ska kolla på IKEA och Rusta. Fotona som ska stå på hyllan ovanför sängen (hyllan ej inköpt ännu) ska få ramar av guld, likaså blomkrukorna i fönstret. Guldfärg ska inhandlas.

Sist men inte minst ska en PLATT-TV sättas in ovanför byrån. Det blev ingen tv förrän vi hade renoverat rummet satte jag som krav (väldigt bra krav för det blev hastigt beslut om renoveringen - kvinnlig list!). Sedan ska jag ligga i sängen och titta på tv =O) och äta mina älskade M!

1 kommentar:

  1. Tips för lampköpet. Säg att du hittat en lampa för ordinarie pris, vänta sedan en liten stund (gärna letandes på hemsidan) och säg sedan att du hittat exakt samma lampa för -40%. LYCKA TILL!

    SvaraRadera