lördag 31 maj 2008

Undrens tid är inte förbi!

Idag har Hilka lagt sig ner TRE gånger och blivit belönad när hon legat. Hon har fått många godbitar varje gång och hon ser MYCKET förvånat på mig!!! Klart hon annars lägger sig massor av gånger varje dag men inte när vi tränat det. Ska klicka in henne, hon är anmäld till kurs tillsammans med Husse där klickern ska användas. Försöker nu få henne att förstå ekvationen: godis i mattes hand + matte stirrar på golvet = jag får godiset när jag lägger mig. Jippi!!! Å Tiffany ligger och ligger: Matte jag kan, jag kan!!! Klart hon får en godbit hon med =O)

Årets hittills varmaste ??? dag har jag tillbringat i garderoben. Dags att välja ut kläder till resan, d v s kolla så man kan knäppa knappar, gylfar och annat så man inte står där i England och ska in till London och - jaha var det DESSA byxorna jag inte kom i... Kul kul. Nu har jag provat allt som ska med. Tyvärr ser det ut som om jag behöver låna lite plats i Sambons resväska om allt ska med. Om jag börjar packa idag ser Sambon inte vad jag stoppar i, han är på fiske med klubben i Skåne. De skulle börja med sillafrukost - låt inte så spännande men var säkert gott.

Åter till garderoben...

1 kommentar:

  1. Här badas det i pool (hänvisar till blogginlägg) och imorgon bär det av till Öland.. Längtar inte till bilfärden men väl där blir det nog bra.....

    SvaraRadera