lördag 14 juni 2008

Hemkommen igen!!!


från England och en helt underbar härlig rolig intressant spännande semester!!! Vi lyckades hitta det perfekta boendet med de mest gästvänliga och roliga värdar vi bara kunde få! Precis ALLT fungerade utan bekymmer - förutom att jag blev så sjösjuk på hemresan att jag sent kommer att glömma det (trots dubbel dos åksjukepiller). Faktum är att jag gungar ännu... Trots detta kommer vi att försöka åka nästa år igen och då vill vi att Barnen följer med oss. I alla fall för att uppleva London och alla dess varuhus =O).
Även den nu så berömda TOANYCKELN kom till användning om nu någon undrar...
Återkommer om resan när jag hunnit smälta alla intryck från Stonehenge, New Forest, Sissinghurst och inte minst från två svettiga dagar i London! Där jag bl a stötte på herrarna på bilden ovan =O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar