måndag 25 april 2011

Ännu en vacker sommardag

Idag har Tiffen och jag varit ute och traskat. Med däcken nypumpade tog vi en ännu längre runda, med kalkongodis och vattenflaska i cykelkorgen. Och en tröja till mig för säkerhets skull. Jag behövde INTE använda den...

Idag höll vi på att bli efterlysta! Nästan hemma stannade jag till och pratade med en vän jag inte sett på jättelänge. Det är en sådan vän som det känns att man träffade i går, vi började prata där vi slutade sist ungefär. Vi stod länge och pratade, skönt att ibland få byta lite erfarenheter med någon som har samma funktionsnedsättning (använder detta uttryck annars får jag skäll av yngsta dottern, USKEN).

Vi var flitiga och tränade idag med, men det märktes på Tiffe att det var varmare idag och att vi gick långt innan vi tränade. Hon satte fjärren idag UTAN att flytta fram framtassarna!!! Visserligen med godisburk bakom sig, men det hjälper inte alltid mot framflyttningarna. eller så var det så varm och hon var så trött att hon inte orkade lyfta på tassarna ;O):

1 kommentar:

  1. Så jätteroligt det var att prata med dig Marie! Fattade inte att tiden flög iväg så där:) Lilla hunden var såååå duktig. Till slut la hon sig ner och sov:) Hon gav nog upp! Det får inte gå så länge mellan gångerna när vi "springer" på varandra! Kraaaam

    SvaraRadera