måndag 3 maj 2010

Välkommen till Sega Råttan!


Har inte orkat blogga på flera dagar. Om jag haft annat för mig? Nä inte det minsta. Jag har varit så jäkla seeeeeeeeeeeeeg, inte orkat mer än max sitta vid datorn och slöat eller legat på soffan. Inte ens orkat läsa något.

Såg i bladet idag att ungmoderaterna hade demonstration här i stan och försökte störa sossarnas demonstration på 1:a maj. Kan någon vara snäll och torka dem bakom bägge öronen!!! Ungmoddisarna alltså! Nä jag röstar inte på sossarna, men de är bättre än moddisarna i alla fall.
De små glinen vet inte vad det vill säga att vara sjuk, leva på 6.500:- FÖRE skatt o s v. Det vet inte många riksdagssnubbar heller, de lever i en helt annan division än mig och många andra.

Bilen står på verkstan idag. Den vägrade att starta i går. Sambon fick hjälp att starta den i morse, och lyckaes ta sig till Rejmes. Som nu har haft den i sju timmar. Vi väntar med spänning på att de ska ringa och säga att den är klar nu. Förmodligen är det en lös kabelsko till batteriet. Det låter inte så dyrt tycker jag, men man vet ju aldrig.


Min pollenallergi står nu i full blom! Näsan rinner hela tiden, var kommer allt snor ifrån??? Huvudet dunkar, ögonen är röda och näsan/halsen kittlar ständigt. Hålla mig inne? Nej det går ju inte, vill ju vara ute i solen när den är framme sina små korta stunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar