onsdag 16 december 2009

Som det kan bli =O)

Dagen startade med att Sambon ringde från sin mobil och väckte mig 7.23 i morse. Jag förstod inte varför han ringde, kunde han inte väcka mig som vanligt??? Det visade sig att han glömt ta nycklar med sig ut när han skulle ta in tidningen samt skotta snö. Jag hoppade i säng lika snabbt som jag släppte in honom!

Förmiddagen skulle tillbringas på café Regnbågen tillsammans med en vän. Jag köpte min lilla julklapp till henne i måndags och tyckte att det där passade ju jättebra! Det är en kruka med ljus och juldekorationer och torkad frukt/kryddor. Den är himla söt...

När jag sedan överlämnade min lilla klapp blev min vän väldigt röd i ansiktet och började frusta lite diskret. Sambon skrattade och tyckte det hela var väldigt skoj! Min vän gav då mig sin julklapp under mycket skratt - hon hade köpt en exakt likadan klapp till mig som jag gav henne!!! Om vi skrattade - ja det kan man ju säga... Men vad lustigt, hon hade tänkt precis som jag: Det blir jättebra med den här!

Fnissar fortfarande när jag tänker på det hela. Och jag kommer definitivt tänka på min vän HELA julen =O). Blev jag glad för klappen? Ja självklart - jag tycker den är så fin. Men inget jag skulle kosta på mig själv ;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar