söndag 29 november 2009

Grattis!!!


Sussi och Himbi gjorde ett UNDERBART lydn klass II program på tävlingsträningen i går, lördag. Det var så roligt att se att de var så koncentrerade och ändå genomförde programmet med stor glädje både under och mellan momenten. Ni tar 1:a priset på nästa tävling!

Vill även tacka Sussi för det stöd hon ger mig på både träning och tävling! Jag har aldrig tävlat på så många olika ställen som jag har i år, och nästa år lär det bli fler =O)! Har äntligen fått en träningskompis efter att aldrig ha haft det under alla år jag tränat lydnad - och vilken träningskompis sedan!

Magister Jenny inte att förglömma, hon har fått mig att älska att gå in på planen och tävla. Förr fick jag ont i magen bara jag fick PM:et för en tävling. Nu blir jag GLAD när jag får kuvertet och längtar till tävlingsdagen. Visst pirrrar det i magen men det ska det göra för att man ska kunna prestera.

Grattis till mig själv som har världens bästa assistent som arbetar denna helg (jag har tvingats skriva detta ;O) ).

Assistenten!



2 kommentarer:

  1. Guuuud vilken snygg assistent du har!!!=)

    SvaraRadera
  2. Susann Södergrennovember 29, 2009

    Hej!
    Blev så GLAD när jag såg detta!
    Du är en underbar vän och träningskompis!
    Du har en så fin dotter och assistent!
    Kramar till er båda Sussi

    SvaraRadera