torsdag 18 september 2008

Strandpromenad

Idag har hundarna varit på stranden med Sambon. Jag hade en hög med saker som skulle skrivas ut på datorn så Sambon tog med hundarna ut en sväng medan jag fick sitta hemma och arbeta... De hade haft det skönt förstod jag. och Sambon hade släppt dem lösa vilket han aldrig annars ha vågat göra när de varit ute utan mig. Han var rädd att de inte skulle komma om han ropade - som om Hilka skulle lämna sin älskade Husse =O)? Nej tror inte det!!! Och Tiffany vill inte vara utan de andra två så hon höll sig i närheten hela tiden. Även om Sambo berättade att damerna hade rusat ut i vattnet till de små sandöarna, och de hade haft så roligt. T o m Hilka hade fått världens fart på stranden. (kan hon behöva för hon har inte längre någon midja...)

Är så glad - köpte en snygg oanvänd Gudrun Sjöden-kappa på Tradera BILLIGT!!! Och den passade nästan till 100 % - svårt att få kappor att sitta perfekt på en kropp som min =O). Men jag blev så nöjd så nöjd. Fast köper jag något nytt som jag gillar särskilt brukar det ta evigheter tills det används. Det ska vara "rätt" tillfälle - ingen i familjen förstår mitt resonmang =O(.

Englandsresan nästa år är under långt framskriden planering. Vi har kontaktat Jean och Robert ang bokning av rummen - ja rummEN - Barnen ska med oss några dagar. D v s de ska släppas fria i London under tre dagar - för shopping! Barnen ska flygas till England medan vi tar båten som vanligt. Vi har även frågat om vi kan boka boendet under OS i London 2012 - det gäller att se framåt =O)!

1 kommentar:

  1. Så roligt att du fyndat en Gudrun! När det är nedsatt pris har man ju faktiskt "tjänat" pengar eller hur? ;-)

    Ett tips från en fd. London-bo; om ni inte redan gjort det, gå o se musikalen "We will rock you". Queen's musik rätt igenom :-)

    Har lagt upp några bilder på "Miss USA2 på min blogg - mycket nöje ;-)

    SvaraRadera