söndag 12 oktober 2008

Vart tog helgen vägen...

Åter igen en helg som bara svischat förbi... Tre kurser på två dagar - inte illa. Trots värkande armar, axlar och rygg har det faktiskt funkat. Och det kan jag tacka alla mina kära kursdeltagare för - människor som hundar! Även om man knappt tar sig till kursen så när jag väl är där minskar smärtan. Har tyvärr ställt in den mesta privata träningen framöver, med undantag av mina servicehundsekipage, för att komma tillrätta med värken. En liten plats i solen hade varit underbart de närmsta månaderna...

Just nu ser jag bara rallyskyltar efter att ha haft två rallykurser idag. Pilar hit och cirklar dit. Blir en varm french coffee strax (mycket god, gör de kallaste fötter VARMA igen), lite hästhoppning på tv och soffläge resten av kvällen. Samt middag =O)

1 kommentar:

  1. Finns det någon som jag egentligen beundrar mer än dig, kära Syster? Nä, jag tror inte det! Trots din värk så ger du ändå mer än allt, precis som du nog alltid gjort! Jag hoppas att middagen blev mer än suverän och att soffläget gjorde susen för dig!
    Kramar i massor!
    Lillsiss

    SvaraRadera