söndag 5 oktober 2008

Regn och katter

Vilket väder vi haft idag! Fick tyvärr ställa in två rallykurser - vi hade fått jaga ifatt konerna i blåsten! Har hållt mig inomhus hela dagen. Försökt att bara göra det jag gillar (som att sitta vid datorn och handla Gudrun Sjöden kläder på Tradera...). Kattungarna blir mer och mer hemmastadda, i eftermiddags låg alla tre och sov i min rullstol. Tänk vad mycket man kan ha en rullstol till =O). När jag hade min katt Gösta (inte jag som döpte den utan det gjorde en ex pojkvän) lade han sig alltid i min rulle så fort jag satte mig i min soffa. Katterna vågar sig väldigt nära hundarna nu, idag nosade Hilka och Tonic på varandra nos mot nos. De är så söta att man får tårar i ögonen...

Sambon har bakat en underbar äppelkaka (igen) med mörk rom i - åh den är underbart god. Äpplen som vi fått av en snäll kursdeltagare plus några egna. Hade jag inte haft Sambon hade jag varken fått middag eller nybakat =O) - vilken tur jag har honom!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar