lördag 23 maj 2009

Pollenonisk

Vilken vår det varit och är! Har fått pollenallergi på "gamla" dar, eller som vi säger - pollenonisk. I år har det varit grymt! Trots medicin på recept som jag tar varje dag har jag varit så pollenonisk att jag fått gå och lägga mig. Ögonen rinner och kliar, näsan rinner hela tiden, kill i halsen och huvudet känns som inlindat i en turban. Jag har kunnat sova nästan hur mycket som helst de dagarna som varit riktigt jobbiga.
Det konstiga är att jag har testat mig på lasarettet och JAG ÄR INTE POLLENALLERGISK ALLS!!! Säger testerna... Verkligheten är en helt annan. Men trots allt så älskar jag våren!!!

1 kommentar:

  1. Vet hur det känns... Täbt i däsan hela tiden... (Va mening att det skulle se lite täppt ut när jag skrev, bästa att säga hahaha) Och det satans näs sprayet från apoteket som va DYYYYYYRT!!! FUNKAR INTE DREKT... grrrrrrr...

    Men ändå e våren härlig...iaf när man ha medvind på cykeln. ;)

    Alle

    SvaraRadera