tisdag 1 juli 2008

Snälla ungdomar

Äldsta dottern varit ute och åkt i en BMW cab med en kompis idag. Det hade gått rätt fort på E6an... Kompisen erbjöd sig köra en sväng med mig så jag fick åka sportbil!!! Snacka om snälla ungdomar! Han lovade att köra ordentligt - men vem 17 vill åka så ordentligt =O)! Blir denna åktur av ska jag svepa en snygg schal runt håret som ska flaxa käckt i vinden. Sätet var lågt sa Äldsta dottern, så hon trodde inte jag kunde se ut. Precis som barn under en viss ålder, har jag en BILKUDDE att sitta på annars ser jag inte vägen. Min kudde är betydligt större dock. Och den kan jag ju sitta på i BMWn! Så var det problemet löst! Skulle jag ha med rullen fick jag ha den i knät. Eller göra som Äldsta dottern sa: Binda den efter bilen - fast då skulle den flyga efter som en heliumballong! Blir åkturen av återkommer jag med rapport!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHA... ser faktiskt detta med rullen framför mig. Klockan e 00.20 så borde sova...man e mkt trött om man sitter och skrattar åt sina egna syner mitt i natten... Men visst va det kul (och bra tips) med rullen??!!! Så ha du den med iaf. :) Hahahahahahaha... Alle sova nu ;)

    Natti natti kram

    SvaraRadera
  2. Snälla!!! Säg till uinnan så jag har en möjlighet att skåda detta :)!
    Kram
    Lillsiss

    SvaraRadera