torsdag 10 april 2008

Efter mycket kämpande med pälsen har vi nu klippt ner Tiffany. Bara jag säger ordet "kamma" sticker hon upp i sängen och lägger sig där jag inte når henne. Även om hon tyckte det var pest att bli klippt så känns det säkert skönt att kunna springa omkring ute utan att vi leker "plockepinn" vid hemkomsten. Höll i saxen gjorde Linda, vilket var tur, hon har egen havanais som hon klippt. Hur Tiffany hade sett ut om jag klippt - det vill jag inte ens tänka på. Vi kommer att klippa lite ytterligare med "fårasax". Nu ser Tiffany ut så här (OBS! Kolla minen...)

Idag är det packning som gäller! I morgon bär det av till Öland och Rallylydnadsinstruktörskurs (pust långt ord). Tiffany ska med vilket hon är lyckligt ovetande om ännu! Damen blir lätt åksjuk, piller mot detta har inhandlats. Äldsta dottern passar Hilka som får stanna hemma. Ska bli väldigt roligt att träffa Ölandskompisarna med flera igen!!!

Sambon varit och shoppat, även något gott till fikat hoppas jag! Mot kaffe och fikat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar