torsdag 4 februari 2010

Vad göra när man är insnöad?

Jo man BAKAR!!! Blev så sugen på att börja baka igen efter att ha bakat bullar förra veckan tillsammans med Madde. Idag bakade jag Kardemummamuffins som jag inte gjort på säkert tio år. De blev mums, men det var svårt att krossa kardemummakärnorna... Hundarna var jätteglada att jag bakade =O) - de fick slicka visparna (jag tog hand om skålen *ler*).

Det känns som livet har återvänt för mig. Hängbron har blivit fastare, tryggare och säkrare sakta men säkert. Idag ser jag framåt igen, livet leker kanske inte (än) - men det är på god väg! Mycket kan jag tacka mina vänner för, de vännerna som orkat höra av sig när jag jag varit som mest svajig. En särskild vän har skrivit så många stöttande mail som jag har tagit till mig - tack Linda det har betytt så mycket för mig!

1 kommentar:

  1. Så härligt det låter att bron börjar bli fastare under dig men jag har aldrig tvivlat på dig för du är en underbar människa med oanad styrka inom dig!
    Va sägs om en fika snart... kan behöva göra lite annat än bara köra flyttlass hit och dit vad är då bättre än en fika och pratastund med en go vän. kram

    SvaraRadera